La constatarea functionarii anormale a produsului, contactati serviciul tehnic al firmei noastre la numarul de telefon 031 422 39 44, respectiv, 0770.492.477.
Garantia se acorda exclusiv clientilor directi ai firmei GREEN IT SERV S.R.L.-D, aceasta din urma nefiind raspunzatoare in fata tertilor.
La solicitarea garantiei trebuie sa prezentati produsul impreuna cu: prezentul document care serveste drept certificat de garantie, ambalajul in care a fost livrat, precum si documentatia tehnica aferenta (carti, dischete, CD-uri), mentionand in scris defectul constatat. In cazul solicitarii nejustificate a garantiei (inclusiv pentru defecte datorate utilizarii necorespunzatoare a produselor) ne rezervam dreptul de a cere contravaloarea manoperei de investigare si reparatie a produsului respectiv (49 RON/ora).
Cumparatorul este obligat sa respecte instructiunile de utilizare ale componentelor achizitionate conform indicatiilor tehnice date de furniozor sau de producator in manualele de utilizare.
Utilizarea necorespunzatoare a echipamentelor precum: modificari nepermise, fortarea parametrilor in scopul maririi performantelor, folosirea unor prize fara impamantare, expunere la socuri mecanice sau electrice, umezeala, temperaturi excesive, deteriorarea sigiliilor sau a etichetelor atrage anularea garantiei. Cumparatorul este obligat sa protejeze de praf, socuri mecanice si temperaturi excesive produsele achizitionate.
Noi, GREEN IT SERV S.R.L.-D, nu acordam garantie pentru urmatoarele cazuri:
- produse cu urme de arsuri (componente,chip-uri arse, gaurite).
- procesoare ciobite, cu distantierii de cauciuc deteriorati sau cu urme de arsuri.
- componente crapate, sparte sau cu piese lipsa, cu cabluri deteriorate, procesoare cu pini lipsa sau indoiti.
- componente defectate in urma unor cataclisme, catastrofe, accidente, incendii.
Indiferent de modalitatea de livrare a marfurilor, cumparatorul are obligatia de a verifica existenta tuturor actelor aferente, lipsa acestora generand neacordarea garantiei. Orice neconcordanta cu privire la actele de vanzare va fi precizata departamentului de vanzari in maxim 3 zile lucratoare.
Produsele software nu fac obiectul garantiei. De asemenea nici reinstalarile sau depanarile software ale sistemelor nu fac obiectul garantiei.
Conditiile de garantie fac parte integranta din documentele de vanzare-cumparare, iar prin semnarea facturii fiscale beneficiarul declara ca a luat la cunostinta prevederile acestor conditii.
Comparare
Trebuie sa mai adaugi cel putin un produs pentru a compara produse.
A fost adaugat la favorite!